I Holm Kommunikation følger vi de ti punkter i Helsinki Deklarationen. Ligeledes er der en række værdier, der danner grundlag for den måde, vi arbejder og rådgiver på i hverdagen.
For os betyder ordentlighed, at vi overholder aftaler, uanset om det er med kunder, journalister eller politikere. Og vi gør en dyd ud af at være ordentlige i måden, vi arbejder på og omgås med andre.
Gensidig tillid mellem Holm og vores kunder er en afgørende forudsætning for, at vi kan være betroede rådgivere. Kunder kan stole på, at vi til enhver tid varetager deres interesser.
Vi lever af og værner om vores troværdighed, der er opbygget gennem 25 år. Derfor står vi på mål for en professionel og gennemtænkt rådgivning af vores kunder.
Vi tager ansvar for de opgaver, vi løser for vores kunder. Og vi går helhjertet ind i opgaverne og følger dem til dørs.
Vi er altid ærlige og åbne om, hvem vi repræsenterer - uanset om det er i dialog med politikere, kunder eller medier.
Vi forstår og respekterer værdien af fortrolige kundeoplysninger samt vores ansvar for at beskytte disse. Derfor deler vi aldrig information på vegne af vores kunder uden deres accept.