Holm Kommunikation A/S

Dansk English

Bookmark and Share
 

Markedskommunikation og produkt-PR

Fang forbrugernes opmærksomhed! Det er kravet til markedskommunikation og produkt-PR. 

Reklamer og PR spiller ofte sammen. Men PR i markedsføringen har i sig selv nogle klare styrker. Hvis en journalist fx omtaler et nyt produkt, betyder det, at journalisten har fundet produktet interessant nok til at bruge spaltemillimeter eller sendetid på det – og som uafhængig part har vurderet, at læserne har en interesse i produktet.

Til gengæld stiller det journalistiske filter krav til de budskaber, en virksomhed ønsker at skabe omtale og PR på. Produkt-PR forudsætter først og fremmest, at historien appellerer til journalisten – dvs. at ’vinklen’ er opfindsom og ny, timingen rigtig og billedsiden kreativ. Og desuden hjælper det naturligvis at have et godt netværk til medierne. Det har vi opbygget gennem mange år. 

PR er en vigtig komponent i markedskommunikation. Men vi arbejder også med mange andre måder at skabe opmærksomhed på. Direkte kommunikation med kunderne sker fx gennem de sociale medier eller ved kreative events, hvor folk deltager. 

Mere om samme emne:

Boxer TV vandt PR-kapløbet

I månederne op til 1. november var tv-distributørerne i et hektisk kapløb om medieomtalen. Flere hundrede...

HOLM KOMMUNIKATION +45 33 93 23 33

TYPO3 CMS